header
 
לקוחות ממליצים
 
תמר, תל אביב

לכל אחת יש את האחת שלה! לי יש את אילנה ציוני. 
את היכרותי עם אילנה שהפכה עם השנים ל"קוסמת שלי" התחלתי לפני כ - 20 שנה.
הגעתי אליה עם פיגמנטציה קשה מאוד (כתמים), (לא הייתי מודעת כמובן). הפנים שלי היו מלאי  "נקודות חן - ג'ינגים" בכל האזורים בכלל ומעל השפה העליונה בפרט.
כבת-ימית לשעבר הייתי "מכורה" לים ולשיזוף. למרות שלא מעט העור צרב ו"נשרף" לא חשבתי קדימה. לא חשבתי על הנזק והתוצאה. למזלי הרב, מרגע המפגש עם אילנה היתה לנו כימיה מיידית וההכרות שלי עימה מהווה עבורי פגישה חשובה ומכוננת בחיי
שנים רבות, על בסיס קבוע אני מגיעה לאילנה. הפנים שלי זוהרות ללא זכר לעבר הרחוק.
אני מודל להערצה ולחיקוי - כן, כן בזכות אילנה. העור שלי נראה צעיר ו"חי". כשאומרים זוהר מתכוונים לעור הפנים שלי. אילנה היא הגורו שלי ולא רק בעניני הפנים. ההבנה שלה בכלל והמודעות שלה לבריאות הגוף בכלל, סייעו לי בין היתר להפסיק לעשן. הראייה החיובית שלה לחיים , המלצותיה והבנתה בכל תחום שקשור ל"תחזוקת" הגוף והנפש , 
מייחדים אותה!! אילנה היא לא עוד קוסמטיקאית - אילנה היא המצטיינת מביניהן.
לאורך השנים, נשים וגברים רבים מגיעים אל אילנה בגללי. אני המראה של אילנה וגאה בה מאוד על כך.  
כשהבן שלי רצה לבשר לי שתיוולד לו תינוקת, הוא אמר לי: "תתכונני, עוד לקוחה לאילנה"! 
אני אוהבת מאוד את אילנה ושמחה להיות השגרירה האמיתית שלה. 
שנה מעולה! בריאה וזוהרת לכולם!
תמר אברמוביץ'
 

מגי, חולון

לפני יותר מעשור ולמרות שהייתי "שבעה" מקוסמטיקאיות שהבטיחו ולא קיימו עם עור פנים שמנוני מאוד ופצוע (לא העזתי לצאת מהבית ללא מייק אפ..), הסכמתי ,בהמלצת חברה, להגיע לטיפול ראשון אצל אילנה הקוסמטיקאית. ומאז, כבר עשור שאני מטופלת מרוצה אצל אילנה וממליצה בחום לכל שואל.
בפגישותינו הראשונות, אילנה אף דאגה לשאול באילו תכשירי פנים אני משתמשת ואיזה מזון אני צורכת. כל זה, הסבירה, קשור כמכלול למצב העור. כבר אז הבנתי שמדובר בקוסמטיקאית מזן אחר.
מאז ועד היום, עם טיפול הדרגתי וממוקד, מצב עור פניי השתפר פלאים (אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה השתמשתי במייק אפ) אני מרגישה נפלא ומקבלת מחמאות תמידיות.
מומלץ בחום ועם המון אהבה,
מגי
 
 
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר